niedziela, 8 maja 2011

Hej

Hej zapomniałam się przedstawić nazywam się Klaudia na stardoll gosiai00 jeśli chcecie metke piszcię u mnie w kg.

Gosia_Stardoll


Przed jest nudno trochę ,a po chyba weselej cn.?

Gosia_Stardoll

       Powiem szczerzę wg Gosia_Stardoll mi się nie podoba ,że tak powiem jest gruba i ma brzydki kształt twarzy no a reszta jakoś przejdzie.A po moim zdaniem jest ładnie ona ma ciągle tom samom fryzurę apeluje zrób w końcu   coś nowego myślę,że się ze mną zgadzacie .?                                                                     

encia6

Przed jest tak czarno dlatego postarałam się zrobić kolorowo.

sobota, 7 maja 2011

encia6

Myślę ,że przed jest trochę mało no bo tylko paznokcie pomalowane na czerwono,a po jest kolorowo i dodałam jeszcze dwie kokardki.

encia6

                                                                                       
Myślę ,że ładnie mi wyszło a wy jak uważacie ?.Ale przed też ładnie.